23 noiembrie 2010

FENOMENul sau FENOMENalul KIM NAM GIL

Kim Nam Gil     Meșteșugar de oglinzi, adolescent exuberant, pierdut în campul galben de rapiță, tandru amant, mai delicat decat cele mai fine mătăsuri, bucătar de sorturi alese, cu urmele unui stigmat al bolii pe chip, luptător neintrecut cu sabia de hwarang în mană, percutant și abil în zbor, scafandru pe fundul mării, parașutist deasupra norilor, cu motocicleta în viraje spectaculoase, înalt și zvelt, topmodel in fashion show-uri, participativ si plin de compasiune în acțiunile caritabile, soldat pe campul de instrucție, deja cu o medalie în piept, dar cu privirea tristă, adumbrită sub cozorocul caschetei…

Poate l-ati recunoscut din cele cateva caracteristici exterioare, surprinse în fugă, din filmele “Portret of a Beauty”, “Lovers Vanished”, din serialele “Queen Seon-Deok” (“Secretele de la palat”), “Bad guy” și din viața lui adevarată. Despre cine vorbesc?

Despre Kim Nam Gil, tanărul actor coreean, care a frant inimile admiratoarelor sale mai ales prin rolul lui Bidam din serialul ”Secretele de la palat”, difuzat si la noi, pe TVR1.

Kim Nam GilIntr-o lume saturată de atatea vedete internaționale, care mai de care mai cu ștaif și moț, apariția acestui fascinant vrăjitor, care trece cu dezinvoltură de la un rol la celălalt, echivaleaza cu o gură de aer proaspăt. De ce?

Pentru că este exotic prin prezență, o frumusețe asiatică desăvărsită, are talent, intuiția rolului, inteligență în interpretare si trece cu ușurință de la un registru la altul, deși toate scenariile in care joaca au un final dramatic.

Este remarcabilă expresivitatea chipului său, mimica jucăușă, grimasa din colțul gurii, care poate înlocui atatea cuvinte, un simplu gest are o incărcătură atat de emoțională, încat il scuteste pe scenarist sa-și mai continuie scriptul.
  
Kim Nam GilSi incă ceva: Kim Nam Gil are o voce cu un timbru special, o rezonanță ușor guturală, marca unui suflet care aparține unei personalități, si nu unui personaj, unei vedete de carton.

Admiratoarele din toată lumea sunt disperate după ochii lui, toate visează să-l întalnească, unele au început să învețe coreeana, altele își fac planuri de nuntă, eu port sandale Ahile și am urechile mici, exact cum preferă Kim la o femeie, dar cunosc prea bine distanța dintre vis,  realitate și film, deci fetelor, rugați-vă să vină mai repede din armată, ca sa-l mai putem aplauda în viitoarele pelicule!


Pe curand,
Alexis

6 comentarii:

Anonim spunea...

Kim Nam Gil este UNIC!!
Foarte frumos l-ai descris Alexis.Felicitări!
Kim Nam Gil este actorul meu preferat şi abia aştept să se întoarcă din armată pentru a mă încânta cu rolurile pe care le va avea în viitoarele drame în care va juca. Dumnezeu să-l aibă în pază.

Anonim spunea...

Multumesc pentru caracterizarea acestui actor cu o mie de fete, cum l-am considerat eu in alte comentarii.Eu i-am dedicat un roman , dar este mult pana va fi tiparit, mai ales in limba lui...

Alexis spunea...

Wow, un roman dedicat lui Kim Nam Gil?! Sunt impresionata, de-a dreptul! Vi fi unul bibliografic? Oricum te felicit pentru initiativa ta in acest sens!

Cu drag,
Alexis

Anonim spunea...

ce mai o piatra pretioasa! un baiat de fain rau de tot! imi place totul la el, atat fizicul cat si sufletul!! Cu drag Iulia

Anonim spunea...

Dragă Alexis,
Îţi mulţumesc din suflet pentru că l-ai descris atât de frumos pe minunatul Kim Nam Gil. Recunosc că a fost sursa mea de inspiraţie pentru acele recenzii pe care le-am postat despre talentatul, frumosul şi FORMIDABILUL (aşa cum l-ai numit tu) Kim Nam Gil.Te-aş ruga din suflet să nu fii supărată pe mine că nu am menţionat sursa de inspiraţie, dar am fost aşa de impresionată şi de entuziasmată că nici nu mi-a mai păsat de altceva. Sper să mă înţelegi şi să ierţi o biată fană înfocată a acestui Inegalabil actor.
Cu drag,
criblalily

Anonim spunea...

frumoasa descriere. nu am nimic de adaugat la comentariul tau , decat ca sunt topita dupa el. as vedea si un film de proasta calitate daca el e unul din actori. si ...un secret: nu sunt tanara

Trimiteți un comentariu