13 septembrie 2010

Cum arati dezbracata? Iata cum afla barbatii...

Cum arati dezbracata?
      Zilele trecute, in timpul unei discutii la o terasa, unul dintre prieteni m-a surprins cu urmatoarea afirmatie:
“Daca ma uit la mainile tale, iti pot spune cum arati dincolo de haine!”
“Poftim...? am exclamat eu uimita. Cum adica?”
“Uite asa: pot sa descriu cum arata corpul unei femei, in cele mai mici detalii, doar uitandu-ma la mainile ei”.
“Si cum faci asta?" am continuat cu o curiozitate din ce in ce mai mare.
 “Aveam vreo 12 ani pe atunci si eram cu mama intr-o vacanta in Turcia, cand un localnic m-a invatat cum sa citesc o femeie dupa morfologia mainilor ei, adica dupa grosimea si lungimea degetelor, culoarea pielii si forma unghiilor. De atunci a devenit un fel de obsesie pentru mine, dar si o deprindere pe care mi-am cultivat-o de-a lungul timpului si pe care am avut ocazia sa o exersez cu toate femeile cu care am fost. De cele mai multe ori, dupa ce le-am cunoscut mai bine, mi s-a confirmat imaginea pe care mi-o facusem despre ele prin analizarea mainilor lor. Acum pot spune ca stiu de care femei trebuie sa ma feresc si care imi trezesc o curiozitate mai mare ca sa le descopar.”
    
     Il ascultam pe prietenul meu si si imi veneau in minte flash-uri cu diverse situatii in care mainile unei persoane au insemnat ceva pentru mine. Ma gandeam la mainile unei foste colege care avea unghiile asa de lungi, de ascutite si de incovoiate incat imi provocau repulsie sau la mainile fine si catifelate ale unei prietene pe care de fiecare data cand le atingeam parca ma imbiau sa nu le mai dau drumul…  si nu in ultimul rand mi-am amintit de o femeie tanara si foarte eleganta la vreo 34 de ani, ale carei maini aratau ca ale uneia de 70. In rest, nu pot spune ca am dat pana acum o asa de mare importanta mainilor, mi s-a parut ca pentru lookul unei femei mai mult conteaza alte aspecte precum parul, de exemplu, dar tot in aceeasi discutie am aflat cu surprindere ca barbatii se uita mai mult la maini decat la parul unei femei. Ca sa vezi… Si eu care ma agitam atata sa-mi fac parul sa arate nu stiu cum, sa ma dau cu nu stiu ce balsamuri pentru volum si luminozitate. Dar gata, de azi ma voi concentra mai mult asupra mainilor decat am facut-o in trecut, nu de alta dar nu vreau sa ajung ca tipa din magazin!
Maini de femeie

    Pentru ca nu sunt o fana a unghiilor false, mi-ar placea sa aflu de la fetele care se duc sa-si puna astfel de unghii, pentru ce o fac, pentru propria lor placere sau pentru ochii barbatilor? Dar ei ce cred despre unghiile tale? Stiai despre fetisul lor legat de maini? Crezi ca acestia te pot citi in cele mai mici detalii doar uitandu-se la mainile tale? De asemenea, as vrea sa aflu si pareri ale barbatilor, care sa-mi confirme sau nu teoria expusa mai sus, precum si metodele pe care le-au pus pana acum in practica.
    
    O sa revin asupra subiectului pentru ca tehnicile de seductie sunt o parte a psihologiei care ma pasioneaza foarte tare.

4 comentarii:

hakuna_matata spunea...

Da, mainile sunt partea corpului cea mai expresiva, aflata si la vedere. Ceea ce spui tu despre aceasta "stiinta" similara cu chiromantia este adevarat. Mainile nu pot minti despre varsta persoanei, sunt oglinda corpului in acelasi fel in care ochii sunt oglinda sufletului, mai eufemistic spus. Privite atent, dezvaluie nu numai varsta, dar si starea de sanatate, nivelul de educatie si de respect de sine. Forma degetelor, forma naturala a unghiilor neprelucrate, modul cum ies de sub piele, armonia articulatiilor, pot spune multe lucruri despre intreg corpul, pentru ca sunt in armonie cu intreg corpul. O mana armonioasa ca proportii, forma si dimensiunea articulatiilor, a unghiilor, piele colorata corespunzator (nu spalacita si stravezie), lipsa calusului din palma, denota un corp similar, bine ingrijit si armonios. Nu e un fetis, e pur si simplu un mod de a afla mai multe informatii despre o persoana folosind spiritul de observatie. Indiferent cat si-ar ascunde varsta o vedeta, mainile nu stiu sa minta. Ai vazut mainile Madonnei, ale bombei sexy Sharon Stone sau ale lui Nicole Kidman (recent a aparut o stire cu problemele de sanatate pe care le are Nicole, are mainile vinete)? Oricat ar avea ele de tonifiat corpul, prin exercitii drastice si dieta perfecta, mainile iti spun ca sunt mamaitze deja. Am vorbit despre maini in general, nu neaparat despre cele ale femeilor. Mainile barbatilor pot spune acelasi lucru despre purtatorul lor. Daca femeile sunt mai atente cu aspectul, mainile fiind cel mai usor de ingrijit fara ajutor profesional, barbatii sunt ceva mai neglijenti. Nu stiu de ce o mana de barbat aspra, naturala, neingrijita e perceputa ca expresia virilitatii naturale. Daca as fi femeie nu as vrea sa fiu atinsa de o mana neingrijita, cu bataturi in palma, cu unghii murdare si crescute ca niste copite. Sunt putini barbati ce apeleaza la manichiurist sau isi fac singuri manichiura, asta e adevarul. Eu imi ingrijesc singur unghiile si le acord 30 minute saptamanal, folosesc crema de maini a sotiei (nu zilnic...). Nu folosesc lac de unghii (ar fi prea efeminant, poate chiar ridicol), dar le slefuiesc cand devin mai aspre sau nervurate. Cand vad o mana de barbat ingrijita, cu unghii corect taiate, stiu ca am de-a face cu o persoana cu respect de sine. De multe ori sotia imi cere sa-i fac manichiura daca nu are timp sa mearga la un salon, culmea e ca fac o treaba mai buna. Si acum, dupa multi ani, imi zice ca primul aspect placut pe care l-a remarcat cand m-a cunoscut, inainte sa ma priveasca atent la fata, a fost mainile mele ingrijite (eram militar si era greu sa le mentin cu atata curatat de arma, ulei de mecanisme si spalat cu apa rece). Ca sa nu intelegeti gresit, nu mergeam si nu merg cu ele in sus ca George Constanza in serialul Seinfeld, cand i se spusese ca are maini de model si nu facea nimic, ca sa nu si le raneasca, dar nu mi-e rusine sa intind cuiva mana.

Marius spunea...

Nu stiu daca dupa maini iti dai seama cum arata o cineva de la mama natura, dar drept sa-ti spun pe mine la o femeie ma obsedeaza totul, din varful degetelor de la picioare si pana la podoaba capilara...

Laura spunea...

Buna Alexis,

Sunt pentru prima data pe blogul asta si vreau sa te felicit pentru bijuteriile pe care le faci, sunt chiar super dragute! :-) In ceea ce priveste subiectul acestui post, trebuie sa-ti spun ca nici eu nu prea agreez unghiile false, n-am avut niciodata si nici nu cred ca o sa-mi pun, dar incerc sa am grija de mainile mele pe cat posibil ca sa arate cat mai bine. Nu stiam ca barbatii ar putea fi interesati de mainile unei femei pentru a le "scana" dedesubturile, dar m-ai pus pe ganduri cu faza asta... ;-)

Anonim spunea...

Buna citind aceste randuri despre mana femei miau trecut o mie de amintiri acum stiu de ce iubitu meu imi admira atat de mult mainile foarte interesant miar place sa stiu mai multe despre acest subiect si cred ca unighile false sunt pt femei false...

Trimiteți un comentariu