20 aprilie 2010

Petrecere si bijuterii Swarovski

Buchet de nunta cu Swarovski
Cine s-ar fi gandit ca datorita unei petreceri o sa-mi descopar un nou hobby? Eu cu siguranta, nu! Si totusi mi s-a intamplat asta anul trecut cand a trebuit sa organizez da capo a fine primul eveniment major din viata mea: ziua nuntii. Urmand toate etapele pe care le presupunea organizarea unui astfel de eveniment, am ajuns si la momentul in care a trebuit sa ma gandesc la detalii, adica la decorarea salii, a rochiei mele, precum si la bijuteriile pe care urma sa le port. 

Si pentru ca fluturii au fost tema nuntii, m-am hotarat aranjez fluturi in toata sala, sa-mi pun fluturi pe rochie, in buchet si in par. Problema era ca fluturii mei trebuiau sa fie speciali, iar cei pe care i-am gasit de cumparat nu se incadrau deloc in acest sandard. Asa ca mi-am luat inima in dinti si am decis sa-mi fac singura fluturii. In doua saptamani am realizat aproximativ 200 de fluturi origami dintr-o hartie sidefata cu care apoi, am decorat sala de festivitati. 

Fluturii de pe rochie, la fel ca si cei din par au fost o cu totul alta poveste...Ca sa ajung sa-i finalizez mi-au trebuit nu doua saptamani, ci aproape doua luni!!! Am gasit foarte greu forma fluturelui pe care mi-l doream, dar la realizarea lui nu am avut de unde sa ma inspir, asa ca a trebuit sa creez totul pas cu pas: sa-i decupez forma, sa-i fac antenutele, sa-i dau volum, sa-i creez miscare si mai ales sa-l fac pretios si unic. Pentru un look pretios nu puteam folosi ceva mai potrivit decat cristalele Swarovski, pentru care am facut o adevarata pasiune de atunci. Le-am gasit cu greu de cumparat si au costat destul de mult, dar efectul creat de cristale a fost de-a dreptul surprinzator: fluturii mei din organza parca fusesera atinsi de bagheta magica a unei zane din povesti, sclipeau din toate unghiurile si pareau plini de viata. Cand ultimul dintre ei si-a gasit locul pe rochia de mireasa, am stiut ca ma voi simti minunat invaluita in roiul meu de fluturi Swarovski. Si pentru ca partea cea mai grea, aceea a realizarii fluturilor trecuse cu bine, m-am concentrat apoi la crearea designului pentru bijuteriile de nunta, bineinteles, tot Swarovski. In acea zi, mi-am dat seama ca o data cu acest eveniment am mai descoperit ceva interesant despre mine: faptul ca imi place si sunt in stare sa creez bijuterii.

Acum, dupa mai bine de o jumatate de an, mi-am dezvoltat din ce in ce mai mult pasiunea si am trecut la nivelul urmator: am inceput sa vand bijuteriile pe care le realizez...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu